Sanal Mağazamızda yapılan alışverişlerde, siparişiniz sonrasında teslimat süresini öğrenmek için Müşteri Hizmetleri Birimimizle (0 216 316 00 07) iletişime geçmenizi önemle rica ederiz. Ürünlerimizin bir çoğu ortalama 7-20 gün içerisinde üretilerek kargoya verilmektedir.
Alışveriş yapmakta olan üyelerimiz, Teslimat ve Fatura adreslerini doğru girmelidirler. Aksi taktirde siparişlerinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı firmamız sorumlu tutulamaz.
Ürünlerin fiyatları ( KDV Dahil ) ve kargo ücretleri; satış öncesinde ve onay sırasında müşteriye gösterilir. Satışın kesinleşmesinden sonra, İade durumları hariç müşterinden başka ücret talep edilemez.
2000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti firmamıza, 2000 TL altı alışverişlerde ise alıcıya aittir ve ürünün/ürünlerin satın alınması aşamasında firmamızca tahsil olunur.
Türkiye geneline tüm gönderiler YURTİÇİ kargo, Ankara kargo ile yapılmaktadır. Kargo ücreti Koli boyutu ve ağırlığına göre değişmektedir..
Web sitemizde satışta bulunan bir çok ürünümüz stoklu ürün olup, siparişinize takiben 7 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Özel İthalat veya üretim olan ürünlerimiz için teslimat bilgisi ayrıca verilmektedir.
Web sitemize üye girişi yaptıktan sonra açılan “ Hesabım“ bölümünde “ Siparişler / Takip “ linkinden siparişinizin her aşamasını takip edebilirsiniz.
Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanır.
Siparişinizi teslim alırken kargo paketi veya kolide yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.
Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
0 216 316 00 07 no'lu telefonumuzdan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.
Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.
Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma,yırtılma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.
İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.
Ürün siparişimi nasıl iptal edebilirim ?
Sanal Mağazamızda satışta olan hazır ürünler için vermiş olduğunuz siparişinizi ürün kargoya verilene kadar iptal edebilirsiniz. Daha sonrasında İade Koşulları bölümünü inceleyerek iade işlemi yapabilirsiniz.